بذر تخمه کانادایی هیبرید اس۳۰۰
0
بذر اصلاح شده تخمه کانادایی

بذر تخمه کانادایی هیبرید اس۳۰۰

بذر تخمه کانادایی هیبرید اس۳۰۰ چندین سال است که وارد کشور شده و در ارضی کشاورزی سراسر کشور کشت شده و ازمایش و آزمون خود را پس داده است . بذر هیبرید تخمه کانادایی اس۳۰۰ همانطور که از نامش پیداست اصلاح شده بوده و تغییرات گیاه در زمینه باروری بیشتر ، زودرس بودن ، تک گل بودن ، پایه کوتاه بودن و کوتوله بودن گیاه و مقاوم بودن در برابر آفات است.

بذر تخمه کانادایی هیبرید اس۳۰۰ تیپ ۶۰۱ با باروری ۴تن در هکتار و ۱۰۰ روزه بودن و کوتاه قامت بودن باعث جذب کشاورزان برای کاشت است و مهتر از همه بازار فروش محصول این بذر میباشد چرا که محصول این بذر عین تخمه چینی یا همان تخمه خارجی میباشد و در سراسر ایران مصرف دارد و کشاورزان براحتی در هر جای کشور که باشد میتوانند محصول خود را به بالاترین قیمت بفروشند.

بذر هیبرید S300 سازگاری بسیار خوب و مقاومت قوی در برابر بیماری دارد. ارتفاع گیاه حدود ۱۵۰سانتی متر، ساقه ضخیم، سیستم ریشه توسعه یافته و مقاومت قوی در برابر خوابیدن دارد. دیسک گل بزرگ، محدب و گرده افشانی قوی و کامل است. دانه ها چاق و بلند هستند. پوست نازک، گوشت بزرگ، طعم خوب، کیفیت بالا و محتوای پروتئین خام دانه زیاد است. با عملکرد بالا و پایدار، ۶۰۱ دانه آفتابگردان خوراکی دارای عملکرد بالا در هکتار است.

برای خرید بذر تخمه کانادایی هیبرید S300 میتوانید با مراجعه به قسمت فروشگاهی همین سایت بصورت انلاین و مستقیم و بی واسطه خرید بکنید و یا اینجا کلیک کنید.

با خرید بذر از سایت تخمه خوی گروه تخمه خوی مشاوره رایگان نحوه کاشت ، فاصله کاشت و ردیفها ، میزان بذر در هکتار ، روشهای آبیاری ، روشها و زمانها و نوع کودها و کودهی ، روشها و زمانها و نوع سم پاشی و برداشت را میدهد.

بذر اصلاح شده تخمه کانادایی اس300
بذر اصلاح شده تخمه کانادایی s300

بذر اصلاح شده تخمه کانادایی

بذر اصلاح شده تخمه کانادایی دارای ویژگی های تحمل به نمک-قلیا، تحمل به باروری، مقاومت به خشکی و سازگاری قوی است و آفتابگردان سازگاری قوی با دما دارد و نوعی محصول است که دما را دوست دارد و به سرما مقاوم است. دانه می تواند زیر ۵-۱۰ درجه سانتی گراد جوانه بزند و نهال ها می توانند دمای پایین ۲- درجه سانتی گراد را تحمل کنند. با افزایش دما، رشد و نمو آن افزایش میابد.

بذر اصلاح شده تخمه کانادایی آفتابگردان در برابر شوری و قلیایی بودن و بی حاصل بودن مقاومت بیشتری دارد و سازگاری گیاهان آفتابگردان سرسبز هستند و سیستم ریشه توسعه یافته است.شخم عمیق می تواند باعث رشد سیستم ریشه شود و از آسیب ریشه جلوگیری کند.

دانه های تخمه آفتابگردان دارای روغن بالایی هستند که در کشور ما برای مصرف آجیلی و در برخی کشورهای خارجی برای روغن کشی نیز استفاده میشود.

کیفیت روغن محصول این بذر عالی است و در بسیاری از کشورها به طور گسترده کاشته می شود و اکنون چهارمین محصول روغنی بزرگ در جهان (بعد از سویا ، کلزا، بادام زمینی ) شده است.

 منطقه کاشت آفتابگردان در کشور ما ایران بسیار وسیع است ولی قطب تولید انواع تخمه آفتابگردان شهرستان خوی بوده و هست با ظرفیت تولید ۳۶۰۰۰تن در سال.

برای خرید بذر اصلاح شده تخمه کانادایی میتوانید با مراجعه به قسمت فروشگاهی همین سایت بصورت انلاین و مستقیم و بی واسطه خرید بکنید و یا اینجا کلیک کنید.

با خرید بذر اصلاح شده تخمه کانادایی از سایت تخمه خوی گروه تخمه خوی مشاوره رایگان نحوه کاشت ، فاصله کاشت و ردیفها ، میزان بذر در هکتار ،روشهای آبیاری ، روشها و زمانها و نوع کودها و کودهی ، روشها و زمانها و نوع سم پاشی و برداشت را میدهد.

بذر اصلاح شده تخمه کانادایی
بذر اصلاح شده تخمه کانادایی

بذر آفتابگردان ترکیه

بذر تخمه آفتابگردان ترکیه چندین سال است که وارد کشور میشود و بدلیل مشابهت خاک و  آب و هوای دو کشور به یکدیگر بذرهای تولید ترکیه در داخل کشور بخوبی جواب داده اند البته بذرهایی با مارک و برندهای شناخته شده نه هر بذری .

برای تهیه بذر آفتابگردان تولید کشور ترکیه و سایر کشورها حتما با مشاوران گروه تخمه خوی تماس گرفته و اطلاعات کشب کرده و سپس اقدام بخرید بکنید.

برای خرید بذر آفتابگردات ترکیه میتوانید با مراجعه به قسمت فروشگاهی همین سایت بصورت انلاین و مستقیم و بی واسطه خرید بکنید و یا اینجا کلیک کنید.

با خرید بذر آفتابگردات ترکیه از سایت تخمه خوی گروه تخمه خوی مشاوره رایگان نحوه کاشت ، فاصله کاشت و ردیفها ، میزان بذر در هکتار ،روشهای آبیاری ، روشها و زمانها و نوع کودها و کودهی ، روشها و زمانها و نوع سم پاشی و برداشت را میدهد.

بذر تخمه آفتابگردان ترکیه
بذر تخمه آفتابگردان ترکیه

قطب

تولید

انواع

تخمه

آفتابگردان

انواع

تخمه

کدو

گوشتی

آجیلی

بذر

تخمه

آفتابگردان

خارجی

چینی

ترکیه

بذر

محلی

تخمه

خوی

آفتابگردان

خرید

آنلاین

مستقیم

بی واسطه

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X