تخمه آفتابگردان دورسفید کانادایی
0
تخمه آفتابگردان دورسفید شهرستان خوی

شهرستان خوی یکی ار بزرگترین تولید کنندگان و قطب تولید تخمه آفتابگردان کشور بوده و هست. یکی از انواع تخمه آفتابگردان تولیدی و کشت زمینهای کشاورزی شهرستان خوی تخمه آفتابگردان دورسفید فندقی و تخمه آفتابگردان دورسفید کانادایی بادامی است. اولا تخمه آفتابگردان دورسفید شهرستان خوی به دلیل شباهت زیاد به تخمه کاندایی ، تخمه رژیمی و تخمه سناتور کشش و فروش بالایی دارد ، دوما بذر تخمه آفتابگردان دورسفید شهرستان خوی علاوه بر اینکه استعداد و قابلیت رویش در تمامی اراضی کشور را دارد قابلیت مقاومت در برابر انواع سموم و آفات را نیز داراست سوما عطر ، طعم و کیفیت و مواد معدنی تخمه آفتابگردان دورسفید شهرستان خوی بسیار بالاتر از تخمه های وارداتی و تخمه های تراریخته است.

تخمه آفتابگردان خوی
تخمه آفتابگردان دورسفید

تخمه آفتابگردان

تخمه آفتابگردان دورسفید شهرستان خوی  پس از برداشت و بوجاری به کارخانجات سورتینگ برده شده و ریز ، پوچ ، تلخی و کرم خرده آن توسط دستگاه های پیشرفته جدا شده و بسته بندی میشود در مرکز خرید عمده تخمه آفتابگردان این شهرستان یعنی میدان خشکبار که بزرگترین میدان خشکبار ایران میباشد بصورت عمده خام و بوداده در طعم های نمکی ، گلپر ، لیمویی و زردچوبه به سفارش و درخواست مشتریان و مردم عزیز عرضه میشود.

تخمه آفتابگردان خوی
تخمه آفتابگردان عمده

قیمت تخمه آفتابگردان

قیمت تخمه آفتابگردان دورسفید خوی به دلیل اینکه تخمه دورسفید شبیه خارجی داشته مانند تخمه کانادایی ، تخمه رژیمی و تخمه چینی تحت تاثیر قیمت ارز و دلار بوده و بالا رفتن قیمت ارز قیمت تخمه آفتابگردان دورسفید نیز بالا میرود و برعکس . شما عزیزان و مشتریان عزیز میتوانید همه روزه با مراجه به سایت ما قیمت روز تخمه آفتابگردان را مشاهده و در صورت پسند خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان را انجام بدید.

ما اولین نیستیم ولی بهترین هستیم.

شعار ما سود کم ولی دائمی .

حدف ما حذف واسطه هاست.

واسطه ها بزرگترین آفت محصولات کشاورزی و کشاورزان هستند.

با خرید اینترنتی تخمه واسطه ها را خودتان حذف میکنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X