خرید بذر تخمه آفتابگردان
0
جواجوانه زنی بذر تخمه آفتابگردان

شهرستان خوی به دلیل داشتن مزارع بسیار زیاد کشاورزی و همچینین به دلیل آفتاب خیز بودن و کوهستانی بودن و داشت کندوهای بسیار زیاد زنبور برای گردافشانی آفتابگردان قطب تولید تخمه آفتابگردان در ایران میباشد.و یکی از دلایل اینکه شهرستان خوی قطب تولید تخمه ایران است این است که بهترین بذر تخمه آفتابگردان توسط کشاورزان خود این شهرستان پرورش و فراوری میشود که در مقابل انواع آفات مقاوم و با انواع اقلیم ها و آب و هوا و زمین های کشاورزی سراسر کشور سازگار بوده و قابلیت رویش و باروری دارد.

قطب تولید تخمه ایران
قطب تولید تخمه ایران

گل آفتاب ارگانیک و طبیعی مزارع خوی 

گل آفتاب ارگانیک و طبیعی مزارع خوی

 

بهترین بذر تخمه آفتابگردان

بهترین بذر تخمه آفتابگردان بذر تخمه آفتابگردان شهرستان خوی میباشد چرا که بذر تخمه آجیلی بوده و بعد از برداشت به دلیل تخمه آجیلی بودن کشاورزان عزیز اصلا مشکل فروش نداشته ، در تمامی اراضی کشاورزی سراسر کشور قابلیت رویش داشته ، اصلا تخمه تراریخته نیست و کاملا ارگانیک بوده و باروری و فراوری آن بسیار ساده است.

فروش بذر تخمه آفتابگردان

انواع بذر تخمه آفتابگردان

انواع بذر تخمه آفتابگردان خوی اعم از بذر تخمه آفتابگردان دورسفید ، بذر تخمه آفتابگردان شمشیری ، بذر تخمه آفتابگردان بادامی ، بذر تخمه آفتابگردان روغنی میباشد که هم این بذر ها بهترین بذر های تخمه آفتابگردان از لحاظ زویش ، باروری ، کاشت ، جوانه زنی و مقاوم در برابر بیماری ها و باکتری ها میباشند.

جواجوانه زنی بذر تخمه آفتابگردان
جوانه زنی بذر تخمه آفتابگردان
جوانه زنی بذر تخمه آفتابگردان
جوانه زنی بذر تخمه آفتابگردان

نحوه کاشت تخمه آفتابگردان

بعد از خرید بهترین بذر تخمه آفتابگردان خوی ابتدا بذر ها را به مدت ۲۴ ساعت در آب ولرم خیس کنید سپس آبکشی کرده و در یک کیسه پارچه ای  نم و مرطوب  ریخته و در دمای مناسب یا همان دمای اتاق یا پشت آب گرم کن قرار دهید تا جوانه بزند به محض جوانه زدن بذر تخمه قابل کاشت میباشد این در حالی است که قبلا زمین شما آبیاری و یا توسط بارش باران خیس و گلی و شخم زنی شده است . تخمه ها را با فاصله نیم متری چه در طول و چه در عرض در عمق ۱۰ الی ۵ سانتی زمین بکارید. بذر تخمه آفتابگردان خوی به صورت میانگین در هر هکتار حدود ۱٫۵ تن بار میدهد و در صورت کوددهی و سم پاشی و آبیاری به موقع وزن بار تخمه  از این مقدار هم بیشتر و بالاتر میرود.

قیمت بذر تخمه آفتابگردان
قیمت بذر تخمه آفتابگردان

خرید بذر آفتابگردان

بصورت آنلاین و اینترنتی

شما کشاورزان و دوست داران گل آفتابگردان میتوانید با مراجه به سایت تخمه خوی براحتی از بهترین بذر های تخمه آفتابگردان بصورت اینترنتی و آنلاین خرید بکنبد و ما انواع بذر تخمه آفتابگردان را در اسرع وقت به دست شما عزیزان برسانیم. قیمت بذر تخمه آفتابگردان خوی بسیار مناسب است.

خرید بذر تخمه آفتابگردان
خرید بذر تخمه آفتابگردان
با کیفیت ترین خشکبار با گروه تخمه خوی
خرید اینترنتی = حذف واسطه ها

فروش تخمه کدو

تخمه شمشیری

قیمت روز تخمه آفتابگردان

قیمت هر کیلو گرم تخمه آفتابگردان

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X