خرید و فروش تخمه آفتابگردان
0
قطب تولید تخمه ایران

خرید تخمه آفتابگردان

ایران یکی از تولیدکنندگان بزرگ تخمه آفتابگردان در خاورمیانه به شمار می رود که بیشتر نیاز بازار مصرف خود را از طریق تولید داخلی در استان های مختلف به خصوص استان های شمال غربی خود تامین می کند. معروف ترین مرکز تولید تخمه آفتابگردان در ایران را می توان استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی دانست،

این شهرستان مهمترین مرکز تولید این محصول و قطب تولید انواع تخمه آفتابگردان و انواع تخمه کدو در کشور می باشد و بزرگترین میدان آجیل و خشکبار کشور را در خود جای داده است که ۲۰۰۰ نفر بصورت مستقیم در این میدان خشکبار مشغول میباشند.

میدان خشکبار شهرستان خوی دارایی بیش از ۴۰۰ حجره و تعداد زیادی کارگاهی سورتینگ ،تمیزکاری ، فراوری ،بسته بندی و شورکاری میباشد. شهرستان خوی با تولید انواع تخمه آفتابگردان و انواع تخمه کدو آجیلی و خشکبار در کشور سهم بسزایی در تامین آجیل و صادرات انواع تخمه دارد. مرکز خرید عمده تخمه آفتابگردان  و فروش عمده تخمه آفتابگردان در کشور، شهرستان خوی است .

تخمه آفتابگردان علاوه بر اینکه به صورت خام و بوداده و شور مورد استفاده قرار می گیرد برای مصارفی مانند روغن کشی دانه های آفتابگردان و مغز شکنی بصورت مغز تخمه آفتابگردان و کدو برای مصارف شیرینی و قنادی  نیز از آنها استفاده می شود.

این محصول یکی از اقلام موجود در آجیل و خشکبارهای سنتی ایران می باشد که به دلیل ارگانیک بودن ، غیر تراریخته بودن و دارا بودن انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن طعم و مزه ای که دارد، در میان خانواده های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و بازار خرید و فروش عمده این محصول بسیار پر رونق می باشد.

با وجود اینکه تخمه آفتابگردان در کشور در مقادیر بالا و قابل توجهی تولید می شود و محصول تولیدی نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است اما متاسفانه مقدار کمی تخمه آفتابگردان، از طریق مبادی غیر رسمی از مرزهای جنوبی و غربی به صورت قاچاق وارد کشور می شوند.

برای خرید عمده تخمه آفتابگردان می توانید ما میتوانید به سایت تخمه خوی مراجعه کنید.

تخمه چینی
تخمه آفتابگردان دور سفید کله قوچی

قیمت تخمه آفتابگردان

تخمه آفتابگردان بصورت با پوست در بازار توزیع می شود همچنین این تخمه در طعم های مختلفی مانند لیمویی، ساده نمکی ، زردچوبه و تخمه گلپری و غیره تولید می شود که قیمت تخمه آفتابگردان بصورت خام و بوداده در انواع طعم های ذکر شده یکسان است و اگر ساده تر بگوییم هزینه شورکنی در سایت خرید آنلاین تخمه خوی رایگان است.

این محصول به صورت فله و بسته بندی به صورت عمده و خرده به فروش می رسد که قیمت تخمه آفتابگردان بسته بندی شده به دلیل خرید عمده مشتری و همچنین چون اساس میدان خشکبار خوی بر پایه عمده میباشد پایینتر از قیمت خرده میباشد.

فاکتورهای متعددی مانند اندازه، یکدستی ، میزان سفارش، رنگ محصول ، پرمغزی ، اندازه و غیره بر روی قیمت تخمه آفتابگردان تاثیر دارد، بنابراین نمی توان قیمت تخمه آفتابگردان را به صورت دقیق و ثابت بیان کرد و از طرفی قیمت تخمه آفتابگردان و کدو خوی وابسته به قیمت ارز و تخمه آفتابگردان خارجی  ومیزان تولید کشاورزی شهرستان نیز وابسته است.

برای اطلاع از قیمت تخمه آفتابگردان به صورت لحظه ای می توانید وارد سایت تخمه خوی شده و قیمت تخمه آفتابگردان را مشاهده کرده و بصورت عمده و آنلاین خرید بکنید.

تخمه کدو گوشتی آجیلی خوی
تخمه کدو گوشتی آجیلی خوی

قیمت تخمه افتابگردان

تخمه آفتابگردان دارای انواع مختلفی مانند شمشیری، بادامی ، دور سفید، کله قوچی ، پسته ای ، روغنی و غیره است که قیمت تخمه افتابگردان های ذکر شده با یکدیگر متفاوت است.

فروش تخمه آفتابگردان

حجم فروش تخمه آفتابگردان در تمام طول سال یکسان نمی باشد و فاکتورهای متعددی از جمله همخوانی عرضه و تقاضا، حجم تولید سالانه، قیمت روز تخمه آفتابگردان و غیره به صورت مستقیم بر روی بازار فروش تخمه آفتابگردان تاثیر دارند.

اما با توجه به اینکه تخمه آفتابگردان یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی ایران محسوب می شود، می توان گفت که بازار فروش تخمه آفتابگردان رونق بالایی دارد.

بیشترین فروش تخمه آفتابگردان مربوط به نیمه دو سال یعنی دقیقا بعد از برداشت تخمه آفتابگردان امسالی و تازه تا زمان عید ادامه دارد و بعد از آن به دلیل گرم شده هوا و رسیدن انواع میوه های تولیدی رونق خرید و فروش تخمه کمتر میشود.

تخمه آفتابگردان روغنی
تخمه آفتابگردان روغنی

قیمت هر کیلو تخمه آفتابگردان خام

چون تعداد و انواع تخمه آفتابگردان زیاد بوده و داری درجه بندی های قیمتی بر اساس پرمغزی  ، یکدستی رنگ ، درشتی و حتی نوع تخمه دارد برای استعلام و خرید آنلاین تخمه آفتابگردان خوی میتوانید به قسمت فروشگاهی این سایت مراجعه کرده و با رویت و پسند نوع و مدل تخمه آفتابگردان و قیمت هر کیلو تخمه آفتابگردان خام عمده را بصورت انلاین خرید کنید.

قیمت تخمه

تخمه یکی از اقلام خوراکی بسیار جذاب در تمام جهان است که مصرف سالانه بسیار بالایی نیز دارد، تخمه دارای ارقام مختلفی مانند تخمه ژاپنی، تخمه هندوانه، تخمه کدو، تخمه آرژانتینی، تخمه آفتابگردان و غیره است که هر یک از آنها دارای شکل، منطقه کشت و طعم متفاوتی می باشند، قیمت تخمه های ذکر شده نیز با یکدیگر متفاوت می باشند.

به صورت کلی موارد مختلفی مانند نوع تخمه، میزان گوشتی بودن، تازگی، با پوسته یا مغز بودن تخمه، منطقه تولید، میزان تولید و بسته بندی بر روی قیمت تخمه به صورت مستقیم تاثیر می گذارد؛

بنابراین نمی توان قیمت تخمه را به صورت دقیق و ثابت بیان کرد چرا که هر یک از این فاکتورها سبب کاهش یا افزایش چشمگیر قیمت تخمه خواهند شد. در حال حاضر هزاران فروشنده عمده در بازار باسکول حضور دارند که بخشی از آنها در زمینه فروش عمده انواع تخمه فعالیت می کنند، برای اطلاع از قیمت تخمه می توانید با این تامین کنندگان عمده به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و قیمت تخمه آفتابگردان خام عمده، قیمت تخمه آفتابگردان بو داده و غیره را از آنها استعلام بگیرید.

تخمه کدو مشهدی خوی
تخمه کدو مشهدی خوی

قیمت روز تخمه آفتابگردان

نرخ تورم یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت روز تخمه آفتابگردان می باشد. افزایش نرخ تورم سبب بالا رفتن هزینه های تولید، بسته بندی، حمل و نقل، نیروی انسانی و غیره خواهد شد که این عوامل در نهایت منجر به افزایش قیمت روز تخمه آفتابگردان در بازار خواهد شد.

تخمه آفتابگردان روغی یا تخمه ریز بوداده
تخمه آفتابگردان روغی یا تخمه ریز بوداده

فروش عمده تخمه آفتابگردان

تولید تخمه آفتابگردان و کدو از جهات زیادی موجب رونق شهرستان خوی و استان آذربایجان غربی و تولید اشتغال در کشور شده چرا که همه ساله بعد از برداشت تخمه آفتابگردان و فراوری توسط دستگاه های معمولی بوجاری یا دستگاه های پیشرفته سورتینگ و سورتینگ لیزری ، این محصول وارد بزرگترین میدان فروش خشکبار جهان  یعنی میدان خشکبار شهرستان خوی میشود.

و از آنجا به سراسر کشور برای عمده فروشان ، پخش کننده ها ، تخمه داغ ها و آجیلی ها و…ارسال میشود که خود یک کارآفرینی و اشتغال زایی بزرگ بحساب می آید و از طرفی با صادرات به برخی کشورها خارجی همسایه و اروپایی بهترین جنس و کالا برای تولید ناخاصی کشور و ارز آوری است.

مصرف این محصول به عنوان یکی از تنقلات رایج در ایران میان اقشار مختلف مردم باعث تقاضای بالا در بازار برای آن شده و شرکت های زیادی سالانه به پخش این محصول در بازار عمده فروشی ایران مشغول به خرید و فروش عمده تخمه آفتابگردان هستند.

تخمه آفتابگردان سنقری
تخمه آفتابگردان سنقری

قیمت عمده تخمه آفتابگردان

قیمت عمده تخمه آفتابگردان در بازار ایران به فاکتورها و المانهایی مانند تولید مازاد یا تولید کمتر از تقاضا ،قیمت ارز( به دلیل اینکه این تخمه مشابه خارجی داشته و متاسفانه با اینکه در داخل تولید میشود باز هم از مبادی رسمی کشور با عنوانها و نام های سوری واد میشود)،آب و هوا و اینکه قیمت فروخته شده تخمه در سال پیش به نفع کشاورز بوده یا نه؛

تمامی  این فاکتوره باعث ترغیب یا عدم ترغیب کشاورز برای کاشت تخمه در سال جاری کشاورزی میشود و رونق بازار تخمه در شهرستان و استان و کشور میشود.

تخمه دو رسفید خوی با طعم تخمه گلپری
تخمه دور سفید خوی با طعم تخمه گلپری

خرید و فروش عمده تخمه آفتابگردان در سایت تخمه خوی

برای خرید عمده تخمه آفتابگردان و تخمه کدو میتوانید به قسمت فروشگاهی همین سایت یعنی سایت تخمه خوی مراجعه کرده و پس از رویت انواع تخمه آفتابگردان و انواع تخمه کدو بصورت عمده و بی واسطه خرید کنید.ما در سایت تخمه خوی بهترین و با کیفیت ترین تخمه ها را مستقیم و بی واسطه از کشاورزان زحمت کش خویی خرید کرده و پس از فراوری و بسته بندی آماده فروش و ارسال بسراسر کشور

بصورت تخمه آفتابگردان خام ، تخمه آفتابگردان بوداده ، تخمه آفتابگردان گلپری ، تخمه آفتابگردان ساده نمکی ، تخمه آفتابگردان لیمویی و…کرده ایم.تمامی قیمتهای ما قیمت عمده انواع تخمه آفتابگردان و قیمت عمده انواع تخمه کدو بوده و مطمئن باشید شما بی واسطه خرید میکنید.

هدف ما حذف واسطه هاست
خرید بصورت انلاین و بی واسطه
بدون دخالت هیچ دلال و واسطه ای
مستقیم از میدان شهرستان خوی
به
سراسر کشور
با بسته بندی بهداشتی و مطمئن
با بیمه نامه و بارنامه معتبر
در سریع ترین زمان ممکن
در انواع طعمهای
ساده نمکی
گلپری
لیمویی
و فلفلی
هزینه
شورکنی
انواع
تخمه ها
رایگان
است.
تخفیف 
ما
به
شما
کیفیت
ماست
ما
اولین
و
بهترین
هستیم
مستقیم
از
قطب
تولید
انواع
تخمه
آفتابگردان
و انواع
تخمه کدو
یعنی
میدان
خشکبار
شهرستان
خوی

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X