قیمت تخمه آفتابگردان و قیمت تخمه کدو
0

قیمت تخمه آفتابگردان و

تخمه آفتابگردان خوی
تخمه آفتابگردان خوی

قیمت تخمه کدو گوشتی

گروه تخمه خوی بیش از سی سال است که در بزرگتری میدان خشکبار  ایران در شهرستان خوی مشغول فعالیت بوده و تهیه و پخش انواع تخمه آفتابگردان اعلاء و انواع تخمه های  کدو آجیلی را بر عهده دارد. از همان ابتدای فعالیت تنها دغده گروه تخمه خوی حذف واسطه ها بوده تا تخمه آفتابگردان درجه یک  و تخمه کدو درجه یک بدون هیچ واسطه و دلالی به دست مشتری اصلی برسد.

 

خشکبار گروه تخمه خوی
خشکبار گروه تخمه خوی

وبسایت خرید آنلاین گروه تخمه خوی

حال از طریق وب سایت خرید انلاین تخمه آفتابگردان و تخمه کدو  خود میتوانیم ، خشکبار و تخمه ارگانیک و طبیعی که با دستان کشاورزان زحمتکش همین خطه و بوم کشت و تولید شده را مستقیم و با حذف واسطه ها به دست مشتریان و مردم عزیز برسانیم.




واسطه ها بزرگترین آفت محصولات کشاورزی و باغبانان


بررسی قیمت تخمه های آفتابگردان 

و قیمت تخمه های کدو

قیمت تخمه آفتابگردان  و قیمت تخمه کدو تهیه شده توسط گروه تخمه خوی بسیار پایین و کیفیت آن بسیار بالا بوده.ما در وب سایت تمامی گروه ها و انواع تخمه کدو و انواع تخمه آفتابگردان شهرستان خوی تقسیم بندی و درجه بندی کردیم و قیمت عمده خام آفتابگردان و قیمت عمده خام کدو گوشتی و قیمت عمده خام تخمه های خوی را درج نموده ایم.

مزارع تخمه آفتابگردان خوی
مزارع تخمه آفتابگردان خوی

نرخ روز انواع تخمه خوی

برای مثال قیمت عمده خام آفتابگردان شمشیری ، قیمت عمده خام آفتابگردان دورسفید ، قیمت عمده خام آفتابگردان بادامی و … در بخش تخمه های کدو ، قیمت عمده خام تخمه کدو گوشتی ، قیمت عمده خام تخمه کدو مشهدی ، قیمت عمده خام تخمه کدو مارزبان و ..

بررسی هزینه شورکنی

انواع تخمه های آفتابگردان و

انواع تخمه های کدو 

هزینه شورکنی انواع تخمه های آفتابگردان و انواع تخمه های کدو  رایگان بوده و گروه تخمه خوی هیچ هزینه ای برای شور کردن و بودادن تخمه های کدو و تخمه های آفتابگردان نمیگیرد و قیمت تخمه های آفتابگردان و قیمت تخمه های کدو در دو حالت شور و خام یکسان است . قیمت تخمه آفتابگدان در سال ۹۹ نسبت به قیمت تخمه آفتابگردان در سال ۹۸ تقریبا تغییری و مردم رغبت و اشتیاق بیشتری نسبت به خرید عمده تخمه آفتابگردان خوی نشان میدهند.

تخمه کدو گوشتی اعلاء
بهترین خشکبار با گروه تخمه خوی

نتنها قیمت عمده تخمه آفتابگردان شمشیری در سال ۹۹ بلکه قیمت تخمه اعلاء خوی در سال ۹۹ مناسب بوده و چون تخمه آفتابگردان شمشیری در میان مردم و مشتریان محبوب بوده ، خواهان زیادی دارد. این در حالی است که قیمت تخمه کدو گوشتی در سال ۹۹ نسبت به  قیمت تخمه کدو گوشتی در سال ۹۸ تقریبا هیچ تغییری نداشته  و مشتریان عزیز با بالانس قسمت کدو گوشتی چندان سرو کار نداشتند.

با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان واسطه ها را خودتان حذف میکنید.
با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان واسطه ها را خودتان حذف میکنید.

ما اولین نیستیم ولی بهترین هستیم

حدف ما حذف واسطه هاست

شعار ما سود کم ولی دائمی

گروه تخمه خوی عرضه کننده بهترین خشکبار

شهرستان خوی قطب تولید و فروش تخمه ایران

خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان
خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X