قیمت عمده تخمه کدو
0
تخمه کدو گوشتی بوداده

قیمت عمده تخمه کدو

شهرستان خوی قطب تولید تخمه کدو بوده و مرکز خرید عمده تخمه کدو و مرکز فروش عمده تخمه کدو به قیمت عمده تخمه کدو بوده و هست. تمامی تخمه های این شهرستان کشت اراضی کشاورزی این خطه و بوم بوده و کاملا ارگانیک و طبیعی و اصلا تخمه تراریخته نیست.

شهرستان خوی همه ساله در حدود سیزده هزار تن تولید تخمه کدو داشته و به قیمت روز تخمه کدو پس از فراوری و بسته بندی بوسیله دستگاه های پیشرفته سورتینگ به سرار کشور و برخی کشور های خارجی پخش ، ارسال و صادرات میگردد.

قیمت تخمه کدو گوشتی ایرانی با توجه به اینکه این تخمه نمونه خارجی داشته تاثیر مسقیم با نرخ ارز و دلار داشته و قیمت تخمه کدو گوشتی با نرخ روز ارز بالا و پایین میشود.

تخمه کدو آجیلی شهرستان خوی
تخمه کدو آجیلی شهرستان خوی

فروش عمده تخمه کدو

گروه تخمه خوی واقع در میدان خشکبار شهرستان خوی در آذربایجان غربی پخش عمده تخمه کدو و پخش عمده تخمه آفتابگردان را بر عهده داشته و بصورت مسقیم و از طریق سفارش و خرید اینترنتی تخمه با مشتریان و مردم عزیز داد و ستد میکند. این گروه بهترین تخمه ایران و تخمه آفتابگردان اعلا و تخمه کدو درجه یک را با بالاترین کیفیت و به قیمت عمده به سرار کشور پخش و ارسال میکند.

تخمه ارگانیک و کدو دواتیشه شهرستان خوی 

تخمه ارگانیک و کدو دواتیشه شهرستان خوی

 

خرید عمده تخمه کدو

شما مردم و مشتریان عزیز میتوانید برای خرید بهترین تخمه ایران و تخمه درجه یک کدو و تخمه اعلا آفتابگردان به قسمت فروشگاهی همین سایت مراجعه کرده و بهترین تخمه ایران را مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه و دلالی خرید بکنید.انواع تخمه آفتابگردان و انواع تخمه کدو گروه تخمه خوی بصورت تخمه گلپری ، تخمه دو آتیشه و تخمه با طعم لیمو و ساده نمکی به سفارش و درخواست مشتریان و مردم عزیز ارسال میگردد و هزینه شورکنی انواع تخمه آفتابگردان و انواع تخمه کدو رایگان است.

با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان واسطه ها را خودتان حذف میکنید.
با خرید اینترنتی واسطه ها را خودتان حذف میکنید

گروه تخمه خوی عرضه کننده بهترین خشکبار

هدف ما حذف واسطه هاست

شعار ما سود کم ولی دائمی

ما اولین نیستیم ولی بهترین هستیم

قیمت تخمه آفتابگردان عمده خام

و قیمت روز تخمه آفتابگردان در قسمت فروشگاهی سایت

فروش تخمه کدو گوشتی خام

تخمه شمشیری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X