بذر تخمه کدو گوشتی آجیلی
0
بذر تخمه کدو گوشتی

بذر تخمه کدو گوشتی آجیلی

بذر تخمه کدو گوشتی  آجیلی شهرستان خوی به دلیل آنکه خود تخمه کدو گوشتی شهرستان خوی تخمه آجیلی بوده و مصرف بسیار زیادی در کشور و بحث خشکبار دارد .بسیار از کشاورزان عزیز به دلیل فروش راحت تر و کشش بالا و اینکه در موقع برداشت تخمه کدو به آسانی میتوانند قیمت محصول برداشتی خود را دانسته و به بالاترین قیمت تخمه کدو خود را بفروشند از  بذر تخمه کدو گوشتی در زمین های کشاورزی خود استفاده میکنند.

بذر تخمه خوی
رویش بذر ارگانیک و طبیعی

باروری و رویش بذر طبیعی خوی

بذر تخمه کدو گوشتی شهرستان خود محصول اراضی و کشت زمینهای کشاورزی همین شهرستان بوده و کاملا اورگانیک وطبیعی و از نژاد خالص هست و اصلا بذر تخمه تراریخته و وارداتی نیست و قابلیت مقاومت در برار انواع آفات را داشته و استعداد رشد و باروری در کلیه زمینهای کشاورزی سراسر کشور را دارد.

بذر تخمه کدو خوی

نحوه کاشت تخمه کدو

کاشت بذر کدو گوشتی از اواسط فروردین تا اواخر اردیبهشت انجام میشود که بعد از شخم  زدن و آبیاری زمین بذر کدو گوشتی را بعد از در حدود ۱۵ ساعت خیساندن در آب در عمق تقریبا ۲ سانتی متر زمین به فاصله طولی  و عرضی ۴۰سانتی از یکدیگر  کاشت میشود.بهتر است در هر چاله دو عدد بذر کدو بریزید و در صورت رویش هر دو بذر بوته ضعیف تر را قطع کنید. بذر کدو گوشتی را میتوانید در خزانه نیز پرئرش داده و پس از نیک زدن برای کاشت به زمین کشاورزی بیاورید.اگر بعد از کاشت بذر کدو آجیلی کود ، سموم و آبیاری بصورت مرتب و سر موقع انجام شود مطمئنا محصول خوبی چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ وزن نصیب کشاورزان عزیز میشود. بهترین کود حیوانی برای کدو کود مرغی است.

خرید اینترنتی بذر تخمه کدو آجیلی

 

خرید اینترنتی بذر تخمه کدو
خرید اینترنتی بذر تخمه کدو

شما کشاورزان عزیز میتوانید با مراجعه به سایت https://tokhmekhoy.ir قسمت انواع تخمه بذری مخصوص کاشت در سایت ما بذر تخمه مورد علاقه را انتخاب  و پسند کرده و بصورت اینترنتی و آنلاین خرید بکنید و ما بهترین بذر تخمه کدو را به آدرس قید شده شما در سایت با شناسه و شماره پیگیری در اسرع وقت ارسال میکینم.

با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان واسطه ها را خودتان حذف میکنید.
با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان واسطه ها را خودتان حذف میکنید.

 

 

بذر تخمه کدو گوشتی
باروری کدو آجیلی خوی

فروش تخمه کدو

خرید عمده تخمه کدو گوشتی

قیمت تخمه کدو

قیمت روز تخمه آفتابگردان

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X