تخمه آفتابگردان در بارداری
0

تخمه آفتابگردان در بارداری

تخمه آفتابگردان در بارداری ، خانم های باردار می توانند به راحتی تخمه آفتابگردان ارگانیک و طبیعی  را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهند.تخمه آفتابگردان ارگانیک و طبیعی شهرستان خوی  سرشار از ۹۰٪ ویتامین ها ، فیتوشیمیایی ها ، پروتئین ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها و چربی های اشباع نشده است از این رو باعث شده که به عنوان یک گزینه عالی در رژیم های غذایی حاملگی و باراداری قرار گیرد.

گل تخمه آفتابگردان ارگانیک و غیر تراریخته
گل آفتابگردان ارگانیک و غیر تراریخته

تخمه آفتابگردان برای خانم های باردار دارای فوایدی همچون:

  ویتامین موجود در تخمه آفتابگردان ارگانیک و طبیعی خوی به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و بدن و جسم  شما را از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند. همچنین شما را در برابر لخته شدن خون درعروق و رگ ها محافظت می کند.فسفر و مواد معدنی  و املاح موجود در تخمه آفتابگردان ارگانیک و طبیعی شهرستان خوی به رشد استخوان های نوزاد متولد نشده کمک می کند .محتوای بالای پتاسیم به تنظیم تعادل سدیم در بدن کمک می کند.

این به پایین آمدن سطح فشار خوننیز موثر بوده و کمک می کند. فیتوشیمیایی موجود در تخمه آفتابگردان ارگانیک خوی، سیستم ایمنی بدن شما که در دوران بارداری ضعیف می شود را بهبود می بخشد و شرایط را برای رشد جنین و نوزاد مناسب می نماید.با تمام فواید گفته شده تخمه آفتابگردان یک میان وعده سالم برای مادران باردار می باشد.

تخمه آفتابگردان
تخمه ارگانیک

خواص و فواید تخمه آفتابگردان

خواص و فواید تخمه آفتابگردان : بدون شک شما نیز تا اسم تخمه آفتابگردان خوی  می‌آید به یاد سریال مورد علاقه‌تان و یا تماشای فوتبال و تخمه شکستن می‌افتید. تماشای فیلم، زمان خوبی برای تخمه خوردن است. البته به شرط این که محو فیلم نشده و در شکستن تخمه دچار افراط نشوید. می‌توانید این تخمه‌ها را به سالادها و یا ترکیب برخی از دانه‌های آجیلی دیگر اضافه و يا یک مشت میل کنید.

توجه داشته باشید که تخمه آفتابگردان بوداده خوی شور است و میزان سدیم آن بالا است و برای همین می‌تواند ارزش مغذی آن را کاهش دهد.تخمه آفتابگردان ارگانیک و کشت کشاورزان شهرستان خوی برای بهبود سلامتی قلبی عروقی ، منبع کامل منیزیم ، برای مراقبت از پوست ، برای بهبود سلامتی مغز ، برای مراقبت از مو بسیار مفید است. و همچنین تحکیم استخوان ها و ماهیچه ها با تخمه آفتابگردان وآهن موجود در این گیاه اکسیژن را له ماهیچه های شما می رساند. در حالیکه زینک سیستم ایمنی شما را بهبود می دهد و به شما کمک می کند تا از سرفه کردن و سرماخوردگی به دور باشید.

تخمه آفتابگردان خوی
تخمه آفتابگردان دورسفید
جواجوانه زنی بذر تخمه آفتابگردان
جوانه زنی بذر تخمه آفتابگردان
تخمه آفتابگردان خوی
تخمه آفتابگردان خوی
بذر تخمه کدو گوشتی آجیلی و تخمه آفتابگردان
بذر تخمه کدو گوشتی آجیلی خوی
بهترین بذر تخمه کدو و تخمه آفتابگردان
بهترین بذر تخمه کدو
هدف ما حذف واسه طه هاست.
دلالان بزرگترین آفت محصولات کشاورزی و کشاورزان هستند
شعار ما سود کم ولی دائمی
سفارش از طریق قسمت فروشگاهی همین سایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X