تخمه آفتابگردان شمشیری
0

همه ساله بیش از سی هزار هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان خوی به کشت تخمه آفتابگردان اختصاص داده میشود که از این مقدار بیش از چهل هزارتن انواع تخمه آفتابگردان از قبیل تخمه آفتابگردان شمشیری ، تخمه آفتابگردان بادامی ، تخمه آفتابگردان دورسفید ، تخمه آفتابگردان روغنی و تخمه آفتابگردان کله قوچی برداشت میشود و بعد از فراوری و بوجاری برای خرید و فروش عمده تخمه آفتابگردان خام به بزرگترین بازار بورس و میدان خشکبار خوی آورده میشود.به همین دلیل است شهرستان خوی  قطب تولید تخمه در ایران و بزرگترین مرکز خرید عمده تخمه آفتابگردان است.

خرید بذر تخمه آفتابگردان
خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان

قیمت تخمه آفتابگردان شمشیری

قیمت تخمه آفتابگردان شمشیری کمی از انواع تخمه آفتابگردان های دیگر یالاتر است و این باعث شده تا حتی کسبه و تاجران میدان خشکبار نیز تا برای تکمیل موجودی انبار های خود اول به سراغ تخمه آفتابگردان شمشیری بروند چون نرخ تخمه آفتابگردان شمشیری خام با دورتر شدن از فصل برداشت کم کم سیر صعودی طی میکند و این به دلیل عرضه و تقاضای بیش از حد مردم و تجار در شهرستان ها میباشد. از بیش از ۴۰هزارتن تولید تخمه آفتابگردان خوی تخمه آفتابگردان شمشیری به دلیل صدر نیشین بودن در بازار بورس و مرکز و قطب تولید تخمه افتابگردان فروش بیشتری داشته و دارد.

تخمه ارگانیک و غیر تراریخته شهرستان خوی
تخمه ارگانیک و غیر تراریخته شهرستان خوی

خرید اینترنتی

تخمه آفتابگردان شمشیری

برای خرید تخمه آفتابگردان شمشیری از مرکز خرید عمده تخمه آفتابگردان شما عزیزان و مشتریان عزیز میتوانید با مراجه به سایت  با خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان به راحتی تخمه آفتابگردان شمشیری خام  بصورت عمده تهیه کنید. در    https://tokhmekhoy.ir قیمت تخمه آفتابگردان شمشیری و قیمت انواع تخمه آفتابگردان بصورت عمده خام و بوداده بصورت به روز و با بالترین کیفیت و نازلترین قیمت در سایت تخمه خوی موجود میباشد. هزینه بودادن و شورکردن تخمه آفتابگردان شمشیری با طعم تخمه گلپری و سایر طعم ها رایگان بوده و گروه تخمه خوی هیچ هزینه ای بابت شورکردن و بودادن تخمه ها نمیگیرد.    

حدف ما حذف واسطه هاست

ما اولین نیستیم ولی بهترین هستیم

واسطه ها و دلالان بزرگترین آفت محصولات کشاورزی و کشاورزان هستند.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X