تخمه دور سفید عمده خام خوی
0
تخمه چینی

تخمه دور سفید عمده خام خوی

تخمه دور سفید عمده خام خوی یکی از تولیدات کشاورزی این شهرستان بوده که توسط کشاورزان زحمت کش این خطه و بوم تولید شده و کشت کشاورزی اراضی این شهرستان میباشد.

شهرستان خوی مرکز تولید تخمه ایران و قطب تولید تخمه در ایران بوده و هست و بزرگترین میدان تخمه جهان در این شهرستان میباشد و در دوازده ماه سال مملو از انواع تخمه آفتایگردان و انواع تخمه کدو آجیلی خام بوده و به قیمت روز تخمه آفتابگردان و به قیمت روز تخمه کدو آجیلی بفروش و به سراسر کشور پخش میگردد.

یکی از تولیدات و انواع تخمه آفتابگردان خوی تخمه دور سفید میباشد که در دو نوع تخمه دور سفید فندقی یا تخمه دور سفید کله قوچی و نوع دوم تخمه دور سفید بادامی کشت میشود.

که تخمه دور سفید بادامی شبیه ترین تخمه به تخمه آفتابگردان خارجی ، تخمه کانادایی و تخمه چینی هست با این تفاوت که کیفیت و طعم هر دو نوع تخمه دور سفید کله قوچی و دور سفید بادامی خیلی بهتر از تخمه آفتابگردان خارجی ، تخمه چینی ، تخمه رژیمی هست.

تخمه آفتابگردان دور سفید عمده خام خوی
تخمه آفتابگردان دور سفید کله قوچی
تخمه آفتابگردان دور سفید عمده خام خوی
تخمه دور سفید بادامی

قیمت عمده تخمه دور سفید

قیمت عمده تخمه دور سفید بعد از فصل برداشت این تخمه که از اواسط و نیمه دوم مهر ماه شروع میشود در میدان خشکبار خوی با فاکتورهای رنگ ، مغز ، درصد پوچی ، درشتی و ردیف هر تخمه تعیین و توسط بنکداران و تجار بازار خریداری  میشود.

البته قیمت ارز و دلار و بالا و پایین شده قیمت ارز بر روی قیمت این تخمه به دلیل داشت رقیب خارجی در داخل تاثیر گذار بوده و با بالا رفتن نرخ ارز قیمت این نوع تخمه نیز بالا رفته و تاثیر میپذیرد.

لازم بذکر است تخمه دور سفید کمی دیر تر از سایر تخمه های آفتابگردان برداشت میشود.

تخمه آفتابگردان دور سفید عمده خام خوی
تخمه دور سفید خوی با طعم تخمه گلپری

فروش عمده تخمه دور سفید

فروش عمده تخمه دور سفید در دوازده ماه سال و کل ماه های سال در میدان خشکبار شهرستان خوی ادامه دارد و بصورت عمده خام و عمده بوداده به سراسر کشور پخش و ارسال میشود.

بیشتر کشاورزانی که در سایر شهرستان های هم جوار نیز اگر ازاین نوع تخمه برای کشت خود انتخاب کرده باشند چه برای خرید بذر تخمه آفتابگردان دور سفید کله قوچی و چه برای فروش محصول خود به میدان خشکبار خوی مراجعه میکنند و محصول خود را یکجا و بصورت عمده بفروش میرسانند و یا بهترین بذر تخمه آفتابگردان درجه یک را خرید میکنند.

خرید بذر تخمه آفتابگردان

خرید عمده تخمه دور سفید

خرید عمده تخمه دور سفید با مراجعه به قسمت فروشگاهی همین سایت و ثبت سفارش راحترین کار ممکن بوده و هست و شما مشتریان و مردم عزیز برای خرید انواع تخمه آفتابگردان و انواع تخمه کدو آجیلی خام نیازی نیست به شهرستان خوی تشریف بیاورید و میتوانید با خرید اینترنتی تخمه هم در وقت خود صرفه جویی کنید و هم بهترین تخمه آفتابگردان را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان واسطه ها را خودتان حذف میکنید.
با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان واسطه ها را خودتان حذف میکنید.

 

گروه تخمه خوی :

ارسال و پخش انواع تخمه آفتابگردان خام و انواع تخمه کدو آجیلی خام بصورت عمده ، خام و بوداده در

بسته بندی بهداشتی به سراسر کشور با بیمه نامه و بارنامه معتبر.

تخمه کدو آجیلی خام

تخمه شمشیری

قیمت هر کیلو گرم تخمه آفتابگردان خام

پخش تخمه آفتابگردان خام

تخمه کدو گوشتی عمده خام

تخمه آفتابگردان دور سفید عمده خام خوی
تخمه آفتابگردان دور سفید

ما اولین و بهترین سایت عمده فروشی

تخمه آفتابگردان و تخمه کدو هستیم.

هدف ما حذف واسطه هاست.

واسطه ها بزرگترین آفت محصولات کشاورزی

واسطه ها بزرگترین آفت محصولات کشاورزی

دلالان بزرگترین آفت محصولات کشاورزی و

کشاورزان هستند.

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X