فروش تخمه کدو خام عمده
0
تخمه کدو گوشتی بوداده

فروش تخمه کدو خام عمده

فروش تخمه کدو خام عمده و اگر بهتر بگوییم مرکز خرید و فروش تخمه کدو آجیلی خام و بوداده شهرستان خوی میباشد چرا که بزرگترین تولید کننده تخمه کدو و قطب تولید تخمه کدو و مرکز تولید تخمه آفتابگردان خام شهرستان خوی میباشد.

شهرستان خوی همه ساله بیش از دوازده هزارتن تخمه کدو تولید میکند که بعد از بوجاری و سورتینگ و فراوری و بسته بندی بصورت خام و بوداده به صورت عمده راهی تمام استان ها ، شهرستان های و شهر های داخل کشور و برخی کشور های خارجی میشود.

تخمه کدو آجیلی خوی کشت زمین های کشاورزی همین شهرستان بوده و توسط کشاورزان زحمت کش همین خطه بوم کاشت و تولید شده و کاملا تخمه ارگانیک و طبیعی بوده و اصلا محصول تراریخته و تخمه تراریخته نمیباشد.

قیمت عمده تخمه کدو آجیلی خام
قیمت عمده تخمه کدو آجیلی خام

خرید تخمه کدو خام

خرید تخمه کدو خام در شهرستان خوی همه سال بعد از فصل برداشت تخمه کدو که تقریبا از اوایل مهرما شروع شده و تا اواخر همین ماه ادامه دارد آغاز میشود و تخمه کدو بستگی به مغز درشتی مغز تخمه و رنگ و اندازه وسایر فاکتورهای مهمی که باید یک تخمه داشته باشد کارشناسی و از کشاورزان خریداری میشود.

و سپس راهی کارخانجات سورتینگ یبا کارگاه های ساده بوجاری شده و بعد از فراوری بسته به میل مشتری در بسته بندی بهداشتی بصورت عمده خام و عمده بوداده به سرار کشور ارسال ، پخش و به فروش میرسد.

تخمه کدو آجیلی شهرستان خوی
تخمه کدو آجیلی شهرستان خوی

قیمت عمده تخمه کدو آجیلی خام

قیمت عمده تخمه کدو آجیلی خام بسته به مقدار تولید تخمه کدو در سال زراعی و مقدار ارضه و تقاضا و نیز وابستگی شدید به قیمت نوع خارجی و طبعا به قیمت دلار در طی دوازده ماه سال با بالا و پایین های زیادی مواجه است.

با افزایش قیمت دلار و افزایش تعرفه واردات تخمه کدو خارجی قیمت تخمه کدو خوی افزایش یافته و با کاهش قیمت ارز و پایین آمدن تعرفه گمرکی واردات تخمه آجیلی قیمت تخمه کدو خوی نیز کاهش میابد و باعث بروز مشکلات زاد مالی برای بنکداران ، تاجران و خریداران و فروشندگان این تخمه شده و بیشترین آسیب را نیز بصورت مستقیم به کشاورزان وارد میکند.

قیمت عمده تخمه کدو آجیلی خام
تخمه کدو

در این چند سال اخیر واردات تخمه آجیلی بقدری افزایش یافته که حتی بذر تخمه کدو خارجی را نیز وارد کشور کرده و به قیمت بسیار بالا و گزاف به کشاورزان و کشت کنندگان این محصول فروخته میشود.

این درحالی است که بهترین بذر تخمه کدو آجیلی و بذر تخمه کدو درجه یک کشور متعلق به شهرستان خوی بوده و کاشت بسیار آسان و محصول بسیار خوبی نیز دارد.

قیمت عمده تخمه کدو آجیلی خامتخمه کدو گوشتی اعلاء

تخمه کدو گوشتی

تخمه کدو گوشتی شهرستان خوی بهترین تخمه کدو و خوشمزه ترین تخمه تولیدی این شهرستان بوده و کاملا تخمه ارگانیک و طبیعی است و شما مردم عزیز و مشتریان گرامی میتوانید برای خرید تخمه کدو به قسمت فروشگاهی همین سایت مراجعه کرده و بهترین تخمه خوی را بصورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه و دلالی صورت اینترنتی و آنلاین حرید بکنید.

بهترین بذر تخمه کدو
بهترین بذر تخمه کدو

مرکز تولید تخمه کدو

مرکز تولید تخمه کدو شهرستان خوی واقع در شمالی ترین قسمت استان آذربایجان غربی است و رتبه اول تولید تخمه و قطب تولید تخمه کشور را به خود اختصاص داده است .

این شهرستان  دارای بزرگتیرن میدان خشکبار تخمه جهان است و کل تخمه ایران از این شهرستان به سراسر کشور ترانزیت و بارگیری میشود.

خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان و تخمه کدو
خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان و تخمه کدو

گروه تخمه خوی :

ارسال و پخش تخمه آفتابگردان خام و تخمه کدو آجیلی خام بصورت عمده ، خام و بوداده به سراسر کشور با خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان و تخمه کدو.

 

با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان و تخمه کدو واسطه ها را خودتان حذف میکنید.
با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان و تخمه کدو واسطه ها را خودتان حذف میکنید.

تخمه آفتابگردان شمشیری

قیمت عمده تخمه آفتابگردان خام

تخمه آفتابگردان خام

بذر تخمه کدو گوشتی
بذر تخمه کدو گوشتی

قیمت روز تخمه آفتابگردان خام

پخش عمده تخمه آفتابگردان خام

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X