فروش تخمه کدو
0
تخمه کدو گوشتی بوداده

فروش تخمه کدو بصورت عمده خام و بوداده به قیمت روز تخمه کدو در بزرگترین میدان خشکبار ایران واقع در شهرستان خوی در طول دوازده ماه سال انجام میپذیرد. فروش تخمه کدو خام و بوداده و ارسال و پخش آن از میدان خشکبار شهرستان خوی تهیه و توزین و توزیع میشود.شهرستان خوی قطب تولید تخمه کدو ایران بوده و سالانه بیش از دوازده هزارتن تخمه ارگانیک و غیر تراریخته تولید میکند و کل معاملات و قیمت گذاری انواع تخمه کدو و انواع تخمه آفتابگردان عمده در میدان خشکبار این شهرستان انجام میشود .

تخمه ارگانیک و طبیعی شهرستان خوی

تخمه ارگانیک و طبیعی شهرستان خوی

 

قیمت عمده تخمه کدو گوشتی

قیمت عمده تخمه کدو گوشتی همه ساله بعد از برداشت تخمه کدو از اراضی کشاورزی سراسر شهرستان خوی در میدان خشکبار این شهرستان بسته به کیفیت ، درشتی ، پرمغزی و رنگ و اندازه کدو  تعیین میشود و معاملات خرید و فروش تخمه  با آن معیار انجام میشود. قیمت روز تخمه کدو بستگی به قیمت تخمه کدو خارجی و نرخ دلار و ارز دارد و با بالا و پایین  رفتن نرخ دلار  قیمت تخمه کدو گوشتی خام دچار تغییر و بالانس میشود و فروش تخمه کدو خام را دچار مشکل میکند .

تخمه کشت کشاورزی شهرستان خوی
تخمه کشت کشاورزی شهرستان خوی

خرید اینترنتی تخمه

گروه تخمه خوی اقدام به فروش تخمه کدو بصورت اینترنتی و آنلاین و مستقیم کرده تا تخمه خوی مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه های بدست مصرف کننده اصلی برسد . شما مشتریان و مردم عزیز میتوانید برای استعلام قیمت تخمه کدو گوشتی خام و خرید تخمه کدو به قسمت فروشگاهی همین سایت مراجعه کرده و بصورت اینترنتی بهترین تخمه آفتابگردان و بهترین تخمه کدو را خرید بکنید و در اسرع وقت با بسته بندی بهداشتی و مطمئن تحویل بگیرید.

با کیفیت ترین خشکبار با گروه تخمه خوی
با کیفیت ترین خشکبار با گروه تخمه خوی

ما اولین نیستیم ولی بهترین هستیم

هدف ما حذف واسطه هاست

تخفیف ما به شما کیفیت ماست

با خرید آنلاین تخمه واسطه ها را خودتان حذف میکنید

واسطه ها بزرگترین آفت محصولات کشاورزی و کشاورزان هستند.

دلالان بزرگترین آفت کشاورزی هستند
دلالان بزرگترین آفت کشاورزی هستند.

گروه تخمه خوی

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X