قیمت عمده تخمه کدو آجیلی خام
0

قیمت عمده تخمه کدو آجیلی خام

قیمت عمده تخمه کدو آجیلی خام در سال کشاورزی ۹۸ ، ۹۹ دچار تغییرات زیادی شد بطوریکه در اویل برداشت تخمه کدو قیمت نوع درجه یک و عمده این محصول تا سی و شش تومان بود از اوسط بهمن ماه با نزدیک تر شدن به عید نوروز کم کم قیمت این محصول افزایش یافت و به کیلویی ۵۰ تومان رسید و بعد از عید نیز به دلیل افزایش نرخ ارز و دلار و داشتن مشابه خارجی این محصول قیمت بقدری افزایش یافت که بیشتر بنکداران و خریداران و فروشندگان این محصول را شکه کرد.به احتمال زیاد در سال جاری کشاورزی ۹۹ ، ۱۴۰۰ نیز شاهد استقامت قیمت عمده این محصول در رده های بالا خواهیم بود اگر قیمت دلار و ارز کاهش نیابد.

قیمت عمده تخمه کدو آجیلی خام
تخمه کدو آجیلی شهرستان خوی

تخمه کدو گوشتی خام

تخمه کدو گوشتی خام از اواسط اسفند ماه تا اواخر اردیبهشت ما بسته میزان گرمی و سدس هوا و میزان بارش باران و سختی و نرمی زمین زمان کاشت تخمه کدو بوده و زمان برداشت تخمه کدو نیز از اواخر شهریور ماه تا اواخر مهر ماه ادامه دارد و پس از برداشت و تمیزکاری و خشکاندن محصول به میدان خشکبار خوی که بزرگترین میدان تخمه جهان و مرکز تخمه ایران و مرکز خرید و فروش انواع تخمه هست آورده میشود و بسته به اندازه ، رنگ ، یکدستی ، پرمغزی و … قیمتگذاری و خریداری میشود.

تخمه کدو گوشتی خام
تخمه کدو گوشتی بوداده

انواع تخمه کدو آجیلی

انواع تخمه کدو آجیلی میتوان به تخمه کدو گوشتی خوی ، تخمه کدو مشهدی یا کدو ریز ، تخمه کدو مارزبان اشاره کرد که در این بین تخمه کدو گوشتی خام مصرف ، کشش و خواهان زیادی در بازار دارد.

انواع تخمه کدو آجیلی 

تخمه کدو گوشتی اعلا

 

فروش تخمه کدو خام

فروش تخمه کدو خام از سایت فروشگاهی خرید اینترنتی گروه تخمه خوی یعنی قسمت فروشگاهی همین سایت امکان پذیر است. شما مردم و مشتریان عزیز میتوانید با مراجعه به قسمت فروشگاهی همین سایت بصورت مستقیم و بدون واسطه و اینترنتی محصول دلخواه خود را خریداری کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان واسطه ها را خودتان حذف میکنید.
با خرید انلاین تخمه کدو از مرکز تولید تخمه کدو واسطه ها را خودتان حذف میکنید.

هدف ما حذف واسطه هاست.

شعار ما سود کم ولی دائمی.

ما اولین و بهترین هستیم.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X