فروش تخمه آفتابگردان خام
0

فروش تخمه آفتابگردان خام

گروه تخمه خوی با بیش از سی سال سابقه در ضمینه خشکبار و با تخصص انواع تخمه آفتابگردان و انواع تخمه کدو ایرانی شهرستان خوی در ضمینه فروش تخمه آفتابگردان خام و فروش تخمه کدو فعالیت دارد.

خرید تخمه آفتابگردان خام و پخش تخمه آفتابگردان بصورت عمده خام و تخمه آفتابگردان بوداده در بسته بندی های بهداشتی و مطمئن به کل کشور  و ارسال و پخش انواع بذر تخمه آفتابگردان و تخمه کدو با قابلیت رویش در اراضی کشاورزی سراسر کشور از فعالیت های کاری این گروه بوده و هست.

گروه تخمه خوی تمامی  تخمه های خود را از کشاورزان زحمت کش شهرستان خوی  تهیه و پس از فراوری و بسته بندی ، تخمه آفتابگردان و تخمه کدو را به قیمت روز و قیمت عمده تخمه آفتابگردان  برای مشتریان خود در سراسر کشور ارسال میکند.

تخمه آفتابگردان سنقر
تخمه آفتابگردان سنقر بوداده خوی
تخمه آفتابگردان روغی یا تخمه ریز بوداده
تخمه آفتابگردان روغنی یا تخمه ریز بوداده

انواع تخمه آفتابگردان

از انواع تخمه های تولیدی و کشت  آفتابگردان شهرستان خوی میتوان از تخمه آفتابگردان شمشیری ، تخمه آفتابگردان دورسفید ، تخمه آفتابگردان بادامی و تخمه آفتابگردان کله قوچی، تخمه آفتابگردان روغنی و … نام برد .

شهرستان خوی قطب تولید تخمه ایران بوده و از این حیث رتبه اول را در کشور دارد و تخمه عمده آفتابگردان و تخمه عمده کدو از این شهرستان به سراسر کشور و برخی کشورهای خارجی ارسال ، صادرات و پخش میگردد.

کلیه تخمه های تولیدی شهرستان خوی تخمه ارگانیک و طبیعی بوده و اصلا تخمه تراریخته نیست و ننتنها هیچ آسیبی برای و ضرری برای انسان ندارد بلکه منبع و حاوی انواع ویتامین های مورد نیاز بدن هست .

تخمه دورسفید خوی با طعم تخمه گلپری
تخمه دورسفید خوی با طعم تخمه گلپری

تخمه کدو گوشتی خوی بوداده

تخمه کدو گوشتی خوی بوداده

 

قیمت تخمه آفتابگردان خام

ما برای حذف واسطه ها و برای اینکه تخمه خوی با قیمت اصلی به دست مشتری و مردم عزیز برسد سایت فروشگاهی خرید آنلاین تخمه آفتابگردان  و تخمه کدو برای فروش عمده تخمه آفتابگردان و فروش تخمه کدو را  راه اندازی کردیم تا تخمه آفتابگردان ممتاز و تخمه آفتابگردان درجه یک شهرستان خوی به قیمت روز و به قیمت اصلی بدست مشتری و مردم برسد.

واسطه ها بزرگترین آفت محصولات کشاورزی هستند.
واسطه ها بزرگترین آفت محصولات کشاورزی هستند.

شما مردم عزیز و مشتریان محترم برای خرید عمده تخمه آفتابگردان خام و بوداده و خرید عمده تخمه کدو میتوانید به قسمت فروشگاهی همین سایت مراجعه کرده و تخمه آفتابگردان و تخمه کدو ارگانیک این شهرستان را به قیمت روز و قیمت عمده و بدون دخالت هیچ دلال و واسطه ای خرید بکنید.

با کیفیت ترین خشکبار با گروه تخمه خوی
با کیفیت ترین خشکبار با گروه تخمه خوی

گروه تخمه خوی عرضه کننده بهترین خشکبار

هدف ما حذف واسطه هاست

شعار ما سود کم ولی دائمی

ما اولین نیستیم ولی بهترین هستیم

پخش عمده تخمه کدو آجیلی و

فروش تخمه کدو

تخمه کدو ریز

تخمه آفتابگردان درجه یک و ممتاز

تخمه آفتابگردان شمشیری

درجه یک

بصورت خام و بوداده

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X