بهترین تخمه آفتابگردان ایران
0

بهترین تخمه آفتابگردان ایران

بهترین تخمه آفتابگردان ایران در اراضی کشاورزی شهرستان خوی توسط کشاورزان عزیز و زحمتکش این خطه و بوم کشت و تولید میشود.تخمه آفتابگردان تولید شده کشاورزان شهرستان خوی کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و برخلاف تخمه آفتابگردان خارجی ، تخمه چینی ، تخمه کانادایی و تخمه سناتور رژیمی ، تخمه تراریخته و سرطانزا نبوده و بلکه حاوی املاح معدنی و ویتامینهای مورد نیاز بدن نیز هست.

تخمه آفتابگردان خوی
تخمه آفتابگردان ارگانیک و طبیعی  خوی

تخمه آفتابگردان درجه یک تولیدی خوی به قدری خوشمزه و لذیذ بوده که هنگام خوردن و شکستن تنها سه عدد از آن عطر و بوی آن فضا را گرفته و حس طبیعی و ارگانیک بودن محصول کشاورزی را به انسان منتقل میکند.

شهرستان خوی قطب تولید تخمه ایران بوده و مرکز خرید تخمه آفتابگردان خام و مرکز فروش تخمه آفتابگردان خام و پخش عمده تخمه آفتابگردان خام به قیمت عمده تخمه آفتابگردان از میدان خشکبار این شهرستان انجام میشود.

تخمه آفتابگردان خوی
تخمه آفتابگردان کله قوچی

تخمه آفتابگردان اعلا

شما مشتریان و مردم عزیز میتوانید برای خرید تخمه آفتابگردان خام به قسمت فروشگاهی همین سایت مراجعه کرده و بس از مشاهده و پسند قیمت عمده تخمه آفتابگردان ، تخمه آفتابگردان اعلا خوی را بصورت مستقیم و آنلاین و اینترنتی خرید بکنید و تخمه ارگانیک و طبیعی خوی را در اسرع وقت با بسته بندی بهداشتی و مقام تحویل بگیرید.

با کیفیت ترین خشکبار با گروه تخمه خوی
بهترین خشکبار با گروه تخمه خوی

گروه تخمه خوی با بیش از سی سال سابقه ارسال و پخش عمده تخمه آفتابگردان خام و فروش تخمه آفتابگردان خام و  پخش عمده تخمه کدو را بر عهده داشته و هزینه شورکنی کلیه تخمه های فروشگاه رایگان بوده و در انواع طعم ها منجمله تخمه گلپری ، تخمه لیمویی و تخمه با طعم زردچوبه و ساده نمکی به سفرش و در خواست مشتریان عزیز عرضه میگردد.

گروه تخمه خوی عرضه کننده بهترین خشکبار

هدف ما حذف واسطه هاست

شعار ما سود کم ولی دائمی

ما اولین نیستیم ولی بهترین هستیم

واسطه ها بزرگترین آفت محصولات کشاورزی و کشاورزان هستند
واسطه ها بزرگترین آفت محصولات کشاورزی و کشاورزان هستند.

پخش و فروش عمده تخمه کدو گوشتی خام و کدو بوداده و تخمه شمشیری

شهرستان خوی

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X