تخمه آفتابگردان خام عمده
0

تخمه آفتابگردان خام عمده

شهرستان خوی قطب تولید تخمه آفتابگردان و تخمه کدو در ایران بوده و هست و بیشترین مقدار تولید تخمه آفتابگردان و تخمه کدو در این شهرستان تولید میشود و از این حیث رتبه اول تولید تخمه آجیلی کشور را داراست.

انواع تخمه آفتابگردان و انواع تخمه کدو آجیلی

انواع تخمه آفتابگردان ( تخمه آفتابگردان شمشیری ، تخمه بادامی ، تخمه دورسفید کله قوچی ، تخمه روغنی) از تولیدات تخمه آفتابگردان این شهرستان محسوب میشود.

و انواع تخمه کدو آجیلی خام ( تخمه کدو گوشتی آجیلی خام ، تخمه کدو مشهدی ، تخمه کدو مارزبان ) از تولیدات اراضی کشاورزی شهرستان خوی میباشند.

 

گل آفتابگردان ارگانیک و غیر تراریخته
گل آفتاب ارگانیک و غیر تراریخته

قیمت عمده تخمه آفتابگردان خام

قیمت عمده تخمه آفتابگردان خام بستگی به اندازه ، رنگ ، کیفیت ، مغز و وزن تخمه در بزرگترین میدان تخمه ایران توسط بنکداران تعیین و به شهرستان ها و برخی کشورهای خارجی پخش و صادرات میشود.

در میان انواع تخمه آفتابگردان : تخمه شمشیری بهترین بازار و بیشترین خواهان را در بین اقلام مختلف تخمه گل آفتاب به خود اختصاص داده است.

انواع تخمه آفتابگردان پس از خرید از کشاوزان راهی کاخانجات سورتینگ میشنود و پس از پاکسازی برای بوداده و شور شدن به کارگاه های شورکنی انتقال میپابند و بعد از ان در بسته بندی های بهداشتی قرار گرفته و راهی بازار های مصرف میشوند.

"<yoastmark

مرکز فروش تخمه آفتابگردان خام

مرکز فروش تخمه  آفتابگردان خام و مرکز خرید تخمه آفتابگردان شهرستان خوی و در این شهر بزرگترین میدان خشکبار ایران است. بیش از هشتاد درصد تخمه ایران از این شهرستان به کل استان ها ، شهر ستان ها و شهر ها بارگیری و ترانزییت میشود.

شهرستان خوی قطب تولید انواع تخمه آفتابگردان آجیلی و قطب تولید انواع تخمه کدو آجیلی خام است و کیفیت و عطر و طعم تخمه های اجیلی این شهرستان به دلیلی اینکه ارگانیک است و اصلا تخمه تراریخته نیست:

و تماما و کاملا طبیعی بوده و توسط کشاورزان زحمت کش همین خطه بوم تولید و کشت شده بسیار فوق العاده است.

تخمه آفتابگردان دورسفید کله قوچی
تخمه دورسفید کله قوچی

مرکز تولید تخمه آفتابگردان در ایران

مرکز تولید تخمه آفتابگردان در ایران شهرستتان خوی بوده و بزرگترین مرکز خرید و فروش تخمه و عمده تخمه کدو آجیلی خام و بوداده در این شهر قرار دارد.

شما مشتریان و مردم عزیز میتوانید برا ی خرید  به قیمت روز تخمه آفتابگردان و به قیمت روز تخمه کدو آجیلی خام به قسمت فروشگاهی همین سایت مراجعه کرده و بهترین تخمه آفتابگردان ایران و بهترین تخمه کدو آجیلی خام و بوداده  را بصورت اینترنتی و آنلاین خرید بکنید و در اسرع وقت با بسته بندی بهداشتی در آدرس خود تحویل بگیرید.

با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان واسطه ها را خودتان حذف میکنید.
با خرید انلاین تخمه  از مرکز تولید تخمه واسطه ها را خودتان حذف میکنید.

فروش تخمه کدو خام

خرید تخمه کدو خام

 

کاشت تخمه کدو آجیلی

بذر تخمه کدو آجیلی

بهترین بذر تخمه آفتابگردان

 

قیمت روز تخمه کدو آجیلی خام

تخمه گلپری

قیمت عمده تخمه کدو آجیلی خام

کشاورزی ارگانیک
کشاورزی ارگانیک

 

هدف ما حذف واسطه هاست

شعار ما سود کم ولی دائمی

واسطه ها بزرگترین آفت محصولات

کشاورزی و کشاورزان هستند.

گروه تخمه خوی عرضه کننده بهترین خشکبار
با بیش از سال سابقه
بنداری و ارسال و پخش
انواع تخمه آفتابگردان و
انواع تخمه کدو

 

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X