تخمه کدو گوشتی خام
0
بذر تخمه کدو گوشتی

شهرستان خوی یکی از غربی ترین و مرزی ترین  شهرستانهای شمال غرب کشور میباشد که فاصله  مرز آن با کشور ترکیه یک ساعت است به دلیل دارا بودن این شهرستان به زمین های بایر و دشتهای وسیع زمین های کشاورزی  شغل بیشتر مردم نیز کشاورزی است. سالانه تقریبا ۵۸% درصد  از کل اراضی کشاورزی این شهرستان  که حدود ۶۰ هزار هکتار میشود به کشت انواع تخمه آفتابگردان آجیلی و انواع تخمه کدو آجیلی اختصاص داده میشود که از این مقدار حدود ۱۱ هزارتن تخمه کدو گوشتی خام برداشت میشود.

تخمه آفتابگردان خوی
تخمه آفتابگردان خوی

قیمت تخمه کدو گوشتی

قیمت تخمه کدو گوشتی از آنجایی متاسفانه تخمه کدو گوشتی خام نمونه خارجی و وارداتی داشته تحت تاثیر مستقیم قیمت دلار و قیمت تخمه کدو گوشتی خارجی است . قیمت تخمه کدو گوشتی خام خوی نسبت به عطر، طعم، پرمغزی و کیفیت آن و به نسبت قیمت تخمه کدو گوشتی خام خارجی بسیار مناسب است یا بهتر بگیم مقرون بصرفه و ارزان است البته این گفته اصلا خوشایند کشاورزان عزیز نمیباشد چون برای آنها بصرفه نیست.

تخمه ارگانیک و غیر تراریخته شهرستان خوی
تخمه ارگانیک و غیر تراریخته شهرستان خوی

فروش عمده تخمه کدو گوشتی

شهرستان خوی دارای بزرگتیرن میدان خشکبار و دانه های روغنی تخمه آفتابگردان و تخمه کدو میباشد که مرکز خرید و فروش تخمه آفتابگردان و تخمه کدو است و با داشتن این پتانسیل فروش عمده تخمه کدو گوشتی و فروش عمده تخمه آفتابگردان و ارسال و صادرات آن را به شهرستان های سراسر کشور و برخی کشورهای خارجی بر عهده دارد.

قیمت عمده تخمه کدو گوشتی

قیمت عمده تخمه کدو گوشتی در میدان خشکبار این شهرستان تعیین میشود و پس از سورتینگ ، فراوری و بسته بندی به شهرستانها و کشورهای مقصد ارسال میشود. گروه تخمه خوی نیز یکی از بازرگانان و کسبه میدان خشکبار شهرستان خوی میباشد که خواهان عرضه و فروش محصول ارگانیک  و با کیفیت کشورزان این شهرستان میباشد. شما مشتریان و مردم عزیز میتوانید با مراجعه به سایت تخمه خوی با خرید اینترنتی تخمه کدو گوشتی از مرکز خرید عمده تخمه کدو گوشتی هم خودتان واسطه ها را حذف کنید و هم محصول  و تخمه کدو ارگانیک و درجه یک شهرستان خوی را درب فروشگاه ، مغازه یا منزل و… در کمترین زمان تحویل بگیرید.

برداشت تخمه

کشاورزان زحمت کش شهرستان خوی

تخمه کدو گوشتی

خوی

تخمه کدو گوشتی  خوی یکی  از تخمه های آجیلی این شهرستان بوده و یکی از بهترین خشکبار ها برای  آجیل عید میباشد. تخمه کدو گوشتی خوی به دلیل داشتن عطر و طعم فوق العاده بسیار لذیذ و خوشمزه بوده مصرف بسیاری از همکاران عزیز ما در صنف خشکبار ، آجیل و تخمه داغ ها میباشد. تخمه کدو در عید نوروز بیشترین مصرف را دارد.

با کیفیت ترین خشکبار با گروه تخمه خوی
با کیفیت ترین خشکبار با گروه تخمه خوی

ما اولین نیستیم ولی بهترین هستیم.

شعار ما سود کم ولی دائمی .

حدف ما حذف واسطه هاست.

واسطه ها بزرگترین آفت محصولات کشاورزی و کشاورزان هستند.

با خرید اینترنتی تخمه واسطه ها را خودتان حذف میکنید.

حذف واسطه ها
حذف واسطه ها

تخفیف ما به شما کیفیت ماست

گروه تخمه خوی

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X