قیمت انواع تخمه آفتابگردان
2

قیمت انواع تخمه آفتابگردان

قیمت انواع تخمه آفتابگردان بسته به نوع ، اندازه ، کیفیت و رنگ تخمه متفاوت است و هر از چند گاهی نیز بر اثر بالا رفتن نرخ ارز و یا بالا بودن تقاضا نسبت به عرضه بالا و پایین میشود. ولی در حالت کلی میتوان گفت که تقریبا در ۱۲ ماه سال قیمت ها تغییر آنچنانی نداشته و دچار تغییر قابل توجهی نمیشوند.

قیمت انواع تخمه آفتابگردان
گل آفتابگردان ارگانیک و غیر تراریخته

قیمت تخمه شمشیری

قیمت تخمه شمشیری از انجا که این تخمه تقاضای زیادی داشته و در طول سال بقول معروف روی بورس بوده و خاهان زیادی دارد نسبت به بقیه و سایر تخمه های آفتابگردان قیمت نسبتا بالایی دارد.ولی ارزش این را دارد که مشتری بهای بیشتری به این تخمه پرداخته چرا که حالت کشیده ، پوستی نازک ، مغزی درشت و طعمی فوق العاده دارد ، البته همه و همه این خصوصیات زمانی یکجا در تخمه جمع میشوند که کشت کشاورزی زمین های مرغوب شهرستان خوی و به دست کشاورزان زحمت کش این خطه باشد.

آفتابگردان شمشیری بوداده
آفتابگردان شمشیری بوداده

قیمت تخمه دور سفید

قیمت تخمه دور سفید تاثیر مستقیم از تخمه چینی ، تخمه کانادایی و تخمه آفتابگردان خارجی یا تخمه رژیمی سناتور میگیرد چرا که این تخمه شبیه ترین محصول به تخمه های خارجی ذکر شده میباشد و در صورت واردات بیرویه تخمه آفتابگردان خارجی بهای این تخمه پایین و بلعکس در صورت عدم واردات و یا کنترل واردات تخمه های خارجی قیمت این تخمه بالا رفته و کاشت آن برای کشاورز بصرفه است.البته نمیتوان از تاثیر قیمت دلار و ارز بر روی این نوع تخمه غافل شد.

تخمه دورسفید بوداده
تخمه دورسفید بوداده

خرید عمده تخمه آفتابگردان

خرید عمده تخمه آفتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان و بزرگترین میدان تخمه جهان بسهولت و آسانی امکان پذیر است.شما مشتریان و مردم عزیز میتوانید برای تهیه تخمه آفتابگردان خام و بوداده به قسمت فروشگاهی همین سایت (سایت تخمه خوی ) مراجعه کرده و بصورت انلاین  و اینترنتی تخمه آفتابگردان خام و بوداده را خریداری و در اسرع وقت با بسته بندی بهداشتی و مطمئن تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان
خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان
با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان واسطه ها را خودتان حذف میکنید.
با خرید انلاین تخمه افتابگردان از مرکز تولید تخمه آفتابگردان واسطه ها را خودتان حذف میکنید.

ما اولین و بهترین هستیم

هدف ما حذف واسطه هاست

2 دیدگاه

  1. کردستان سپتامبر 26, 2023 پاسخ

    سلام و عرض ادب…
    ببخشید بذر هیبرید اس ۴۰۰،اس ۳۰۰,و x4337 کدامش برای شمال کرمانشاه خوبه ؟!
    مااامسال کاشتیم اس ۳۰۰هکتاری یک تن نداد ساقه های باریک تبل های ریز خیلی ریز خداوکیلی ۲۸میلیون پول بذرش دادیم برای وجین هم نزدیک ۲۰میلیون دادیم.ایا سم علف هرزش هست ؟! توروخدا راهنمایی کنید ما فقط گندم گشنیز آفتاب گردان میکاریم راهنمایی جامع نیاز دارن

  2. کردستان سپتامبر 26, 2023 پاسخ

    یک برنامه کودی و یک راه حل برای علف هرز و چگونگی بستر سازی رو برام بگین منظورم شخم خشکه قبل باران یا بعد باران یا زمان کشت کلتی واتر یادیسک چگونگی آمادگی زمین رو برام بگین من نزدیک کامیارانم مهندس های بقول خودشون گیاه پزشک هستن ولی نه کود خوبی دارن نه تجربه ی کافی

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X