مرکز خرید عمده تخمه آفتابگردان
0

شهرستان خوی یک شهرستان کاملا کوهستانی ، هم مرز با کشور ترکیه  ، واقع در آذربایجان غربیست و بر روی جاده ابریشم قرار دارد که کار اکثریت مردمانش کشاورزی و دادمداری و زنبورداری بوده و به دلیل بهرمندی و تابش بسیار زیبای  نورخورشید در شش ماه اول سال و داشتن مزارع بسیار زیاد گل آفتابگردان ، هم بزرگترین قطب تولید تخمه در ایران است و هم مرکز خرید عمده تخمه آفتابگردان و هم مرکز فروش عمده تخمه آفتابگردان را به خود اختصاص داده و این امر باعث شده تا بزرگترین میدان خشکبار ایران را دارا باشد. 

 

تخمه آفتابگردان خوی
تخمه ارگانیک آفتابگردان خوی

 

گل آفتابگردان جمع آوری برای دون ریزی

فروش گل آفتاب با دونه های  خام و مرطوب

 

 

 

قطب تولید تخمه در ایران

سالانه حدود ۱۵هزارهکتار از زمین های کشاورزی شهرستان خوی به کشت تخمه آفتابگردان اختصاص داده میشود که از این مقدار اراضی کشاورزی تخمه آفتابگردان حدود ۳۲هزار تن انواع تخمه آفتابگردان برداشت میشود که در میدان خشکبار همین شهرستان که مرکز خرید عمده تخمه آفتابگردان است به فروش و به سراسر شهرستانهای کشور بصورت تخمه آفتابگردان عمده خام و تخمه آفتابگردان عمده بوداده و برخی کشور های خارجی با بسته بندی های مناسب  ارسال میشود. قطب تولید تخمه آفتابگردان بودن شهرستان خوی باعث اشتغال ۳۳۰۰نفر از جوانان و مردم این شهرستان و مردم و جوانان روستاهای این شهرستان شده است.

تخمه آفتابگردان خوی
تخمه آفتابگردان خوی
قطب تولید تخمه ایران
قطب تولید تخمه ایران با کشاورزان زحمت کش

قیمت عمده تخمه آفتابگردان خام

پس از جمع آوری تخمه آفتابگردان خام از زمین های کشاورزی و بوجاری کردن تخمه های آفتابگردان و تمیز کردن آنها تاجران ، بازرگانان و کسبه میدان خشکبار به قیمت عمده تخمه آفتابگردان خام را از کشاورزان تهیه و راهی کارخانجات سورتینگ ، شورکاری و بسته بندی برای آماده سازی و ارسال به شهرستان های سرار کشور و یا برای فروش به داخل میدان خشکبار در حجره ها و انبارها می آورند و تخمه آفتابگردان خام به قیمت عمده بصورت خام و بوداده بسته به سفارش مشتری عرضه کنند.

تخمه آفتابگردان خوی
تخمه آفتابگردان ارگانیک و طبیعی خوی

با کیفیت ترین خشکبار با گروه تخمه خوی

استعلام نرخ عمده تخمه از قسمت فروشگاه سایت

 

خرید تخمه آفتابگردان بصورت عمده

و آنلاین و اینترنتی

شما مشتریان و مردم عزیز میتوانید برای خرید تخمه آفتابگردان خام عمده و چه خرده با مراجعه حضوری در میدان خشکبار یا با خرید اینترنتی تخمه از سایت تخمه خوی تخمه آفتابگردان عمده را بصورت خام و بوداده تهیه کنید. با خرید عمده تخمه آفتابگردان خام و بوداده بصورت خرید اینترنتی تخمه واسطه ها را خودتان حذف میکنید و تخمه آفتابگردان را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت درب منزل یا انبار یا فروشگاه و مغازه خود تحویل میگیرید.

خرید بذر تخمه آفتابگردان
خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان

 

فروش تخمه کدو

قیمت تخمه کدو خام

خرید تخمه کدو گوشتی

فروش عمده تخمه کدو

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X