انواع تخمه آفتابگردان و انواع تخمه کدو آجیلی
0
تخمه خوی

انواع تخمه آفتابگردان

شهرستان خوی

گروه تخمه خوی با داشتن بیش از سی سال سابقه کاری در ضمینه خشکبار ارسال کننده و پخش کننده  انواع تخمه آفتابگردان  و اعم از تخمه آفتابگردان شمشیری ، تخمه آفتابگردان بادامی ، تخمه آفتابگردان دورسفید ، تخمه آفتابگردان روغنی (تخمه ریز ) و تخمه آفتابگردان پسته ای که به صورت تخمه آفتابگردان عمده خام و شورشده و بوداده در طعم های ساده نمکی ، تخمه  آفتابگردان با طعم گلپر ، تخمه آفتابگردان با طعم لیمو و با طعم زردچوبه به سفارش و درخواست مردم و مشتریان عزیز ارسال میگردد. فروش عمده تخمه آفتابگردان و  قیمت انواع تخمه آفتابگردان و قیمت روز تخمه آفتابگردان  را میتوانید همه روز با مراجعه به سایت ما مشاهده و در صورت پسند بصورت اینترنتی آنلاین خرید نمایید.

 

تخمه آفتابگردان خوی
فروش عمده تخمه آفتابگردان خوی

 

تخمه کدو بوداده شهرستان خوی
تخمه کدو بوداده شهرستان خوی

قیمت تخمه کدو آجیلی

شهرستان خوی

 تخمه کدو آجیلی بوداده شده به روش ساده نمکی و تخمه کدو بوداده شده به روش دوآتیشه به قیمت روز تخمه کدو در وبسایت گروه تخمه خوی به فروش میرسد. انواع تخمه کدو آجیلی اعم از تخمه کدو گوشتی آجیلی  و تخمه کدو مشهدی  یا همان کدو ریز آجیلی و تخمه کدو مارزبان  بوده و تماما کشت اراضی کشاورزی شهرستان خوی و کاملا تخمه ارگانیک و فراوری و تولید به دست کشاورزان همین شهرستان است و اصلا تخمه تراریخته و وارداتی و خارجی نیست علاوه بر این که هیچ ضرری برای انسان نداشته بلکه منبع اسیدفولیک و آهن بوده و آهن موجود در تخمه آفتابگردان و تخمه کدو آجیلی با جوانه گندم و تخمه مرغ رقابت میکند .

انواع تخمه کدو آجیلی
قیمت  تخمه کدو آجیلی

تخمه تراریخته

به استناد اظهارنظر صریح سازمان بهداشت جهانی یکی از دلایل مقاومت انسان نسبت به آنتی‌بیوتیک‌ها، استفاده از محصولات تراریخته است. دلیل این موضوع این است که به محصولات تراریخته ژن مقاومت نسبت به آفات، عوامل میکروبی یا بیماری‌های گیاهی منتقل می‌شود.  این ژن‌ها به‌عنوان یکی از ابزارهای مهندسی ژنتیک است که به خورد جامعه داده می‌شود. این قضیه مثل یک جراح است که ابزار جراحی را در شکم بیمار جا گذاشته باشد. نتیجه هم می‌شود ساخت آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای قوی‌تر و مصرف بیشتر دارو با تاثیر کمتر ابتلا به بیماری‌های دیگر را هم به این فهرست اضافه کنید. گروه تخمه خوی عرضه کننده باکیفیت ترین خشکبار به سراسر کشور با نازلترین قیمت وبالاترین کیفیت با بیمه نامه و بارنامه معتبر.

 

خرید بذر تخمه آفتابگردان
خرید انواع تخمه آفتابگردان بصورت  اینترنتی

ما اولین نیستیم ولی بهترین هستیم

حدف ما حذف واسطه هاست

شعار ما سود کم ولی دائمی

گروه تخمه خوی عرضه کننده بهترین خشکبار

شهرستان خوی قطب تولید و فروش تخمه ایران

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X