قیمت عمده تخمه آفتابگردان خام
0

 قیمت عمده تخمه آفتابگردان خام

شهرستان خوی مرکز پخش تخمه آفتابگردان و فروش عمده تخمه آفتابگردان خام و بوداده بوده و کلیه تخمه ایران از میدان خشکبار این شهرستان به سراسر کشور ترانزیت ، بارنامه ، ارسال و پخش میشود.

قطب تولید تخمه ایران یعنی شهرستان خوی مرکز خرید تخمه آفتابگردان خام و مرکز فروش عمده تخمه آفتابگردان خام و بوداده است و قیمت به روز تخمه آفتابگردان در میدان خشکبار این شهرستان تعیین میشود.

بعد از تعیین قیمت عمده تخمه آفتابگردان خام تخمه ها را به کارخانجات سورتینگ و بوجاری برای جداکردن تخمه های پوچ و ریز و یکدست کردن برده و پس از این کار به کارگاههای شورکاری جهت بوداده تخمه و بسته بندی برای پخش شهرستانها  و ارسال به سراسر کشور میبرند.

تخمه دورسفید خوی با طعم تخمه گلپری
تخمه آفتابگردان دورسفید خوی با طعم تخمه گلپری

مرکز پخش تخمه آفتابگردان

شهرستان خوی سالانه بیش از سی و سه هزار تن تخمه ارگانیک و غیر تراریخته تولید و فراوری میکند و به سراسر کشور بصورت خام و بوداده انواع تخمه آفتابگردان درجه یک و تخمه آفتابگردان اعلا و تخمه شمشیری ممتاز را پخش و ارسال میکند.

تخمه آفتابگردان شمشیری ممتاز
تخمه آفتابگردان شمشیری ممتاز

تمامی تخمه های ما کاشت اراضی کشاورزی شهرستان خوی بوده و توسط کشاورزان زحمت کش این شهرستان تولید و کشت شده اند و جزو محصولات طبیعی و ارگانیک محصوب شده و علاوه بر اینکه هیچ آسیبی به سلامتی انسان نمیرسانند بکه حاوی انواع املاح و ویتامینهای مورد نیاز بدن بوده و برای سلامتی نیز بسیار مناسب است.

از جمله خواص تخمه آفتابگردان طبیعی و ارگانیک و غیر تراریخته خوی میتوان به دارا بودن مقدار زیادی آهن ، بهبود عروق قلبی ، تنظیم کلسترول بدن و برای بهبود پوست و … نام برد.

تخمه آفتابگردان خوی
تخمه آفتابگردان دورسفید خام

خرید تخمه آفتابگردان خام

شما عزیزان میتوانید برای تهیه تخمه آفتابگردان خام و تخمه آفتابگردان بوداده به قیمت به روز تخمه آفتابگردان به قسمت فروشگاهی همین سایت مراجعه کرده و با خرید اینترنتی تخمه هم تخمه ارگانیک و طبیعی خرید بکنید و هم اینکه مطمئن باشید که با خرید مستقیم خودتان واسطه ها را حذف کرده و هیچ واسطه ای بین ما و شما نبوده و خشکبار خوی را به قیمت واقعی تهیه کرده اید.

خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان

خرید اینترنتی تخمه آفتابگردان

 

گروه تخمه خوی عرضه کننده بهترین خشکبار

هدف ما حذف واسطه هاست

شعار ما سود کم ولی دائمی

ما اولین نیستیم ولی بهترین هستیم

پخش عمده تخمه کدو آجیلی 

فروش تخمه کدو

تخمه شمشیری

و تخمه کدو ریز

بصورت خام و بوداده

بهترین تخمه آفتابگردان ایران و

بهترین تخمه کدو ایران

در سایت فروشگاهی تخمه خوی

با کیفیت ترین خشکبار با گروه تخمه خوی
با کیفیت ترین خشکبار با گروه تخمه خوی

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X